Ο τακτικός και καλός πελάτης ΕΛΤΑ Courier των εταιριών του κ. Νικόλαου Βρανά και τα ανεξήγητα που οφείλει να εξηγήσει η διοίκησης της εταιρίας

Τακτικοί πελάτες των εταιριών του κου Βρανά Νικόλαου μετόχου της ΠΑΡΤΣ ΕΝΤ ΓΚΛΑΣ αποδεικνύονται δια των ΕΛΤΑ Courier οι κύριοι Φειδοπιάστης και Αποστολάκος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος αντίστοιχα, τους οποίους μπροστά στις αποκαλύψεις των σκανδάλων που έχουν εμπλακεί κατά τη διαχείριση της θυγατρικής των ΕΛΤΑ ετοιμάζεται να … αποσύρει ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής κ. Νίκος Παππάς.

Η «απόσυρσή» τους θα γίνει δια του επιχειρήματος της καθόδου του κου Φειδοπιάστη ως επικεφαλής της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ στο Δήμο Πεντέλης στην οποία υποψήφιος και νυν δημοτικός σύμβουλος είναι και ο κ. Αποστολάκος.

Οι φόβοι της κυβέρνησης και του κου Παππά φαίνεται να είναι βάσιμοι καθώς τα στοιχεία που περιέρχονται καθημερινά στο bankingnews δείχνουν ότι οι σκανδαλώδεις πρακτικές έχουν βάθος και δημιουργούν έρεισμα παρέμβασης της δικαιοσύνης.

Και αυτό διότι πέραν των ζητημάτων που προκύπτουν από τη χθεσινή αποκάλυψη του bankingnews για τον τρόπο και τις διαδικασίες που ενοικιάστηκε το ακίνητο που στεγάζεται το ΚΤΕΠ Αττικής υπάρχει και συνέχεια.

Χθες αποκαλύψαμε πέραν των άλλων ότι ενώ η προσφορά για την ενοικίαση έγινε από την ΠΑΡΤΣ ΕΝΤ ΓΛΑΣΣ η τελική εισήγηση αναφέρεται στο ακίνητο του κ. Νικόλαου Βρανά.

Κατά σύμπτωση ο κ. Βρανάς είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΑΡΤΣ ΕΝΤ ΓΚΛΑΣ και πάντως δεν ήταν άγνωστος στη διοίκηση των ΕΛΤΑ Courier που έτρεξε το διαγωνισμό σε ασφυκτικούς χρόνους εν μέσω εορτών Χριστουγέννων είχε μια προσφορά που έμπαζε αλλά την αξιολόγησε εντός 24ώρου και την έκρινε επαρκή.

Λίγες ημέρες πριν συμβούν αυτά τα γεγονότα στα τέλη του 2017 και συγκεκριμένα στις 21/11/2017 με απευθείας ανάθεση η διοίκηση των ΕΛΤΑ μισθώνει 20 FIAT Doblo από την εταιρία Fleet Management Solutions για ένα χρόνο με μηνιαίο μίσθωμα περιλαμβανόμενου του ΦΠΑ 11.532 το μήνα.

Και ω τι σύμπτωση Πρόεδρος του ΔΣ της Fleet Management είναι πάλι ο κ. Νίκος Βρανάς.

Προφανώς οι κύριοι Φειδοπιάστης και Αποστολάκος μπορούν να εξηγήσουν αυτή τη σύμπτωση πέραν του γεγονότος ότι στις 21/11/2017 αποφάσισε το ΔΣ την έγκριση της σύμβασης και στις 22 του μήνα είχε σταλεί έγγραφο στην εταιρία και αυτή το είχε υπογράψει. Ασύλληπτη πραγματικά ταχύτητα που δεν συναντάται ούτε στον ιδιωτικό τομέα.

Και γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρον όταν η ΕΛΤΑ Courier έχει απευθυνθεί στην AVIS στις 27/10/2017 η οποία κάνει αρχική και διαπραγματεύσιμη προσφορά για τριετή μίσθωση του ιδίου αυτοκινήτου με 30.000 χλμ το χρόνο έναντι 415 ευρώ το μήνα περιλαμβανόμενου του ΦΠΑ και για κάθε επιπλέον 1000 χλμ το χρόνο περί τα 90 ευρώ.

Προφανώς η αριθμητική της διοίκησης των ΕΛΤΑ είναι προχωρημένη και δεν μπορούμε να αντιληφθούμε πως η εταιρία επέλεξε την Fleet και μάλιστα με περίπου 40% ακριβότερο μίσθωμα.

Και προφανώς στο Υπερταμείο μπορεί να άλλαξαν τη διοίκηση των ΕΛΤΑ αλλά μάλλον τους διαφεύγει ότι έχουν ευθύνη ως απώτατος μέτοχος για τα όσα έχουν συμβεί και συμβαίνουν μέχρι σήμερα στην ΕΛΤΑ Courier.

 

Νίκος Καρούτζος

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

www.bankingnews.gr