Άλλη μια συνεδρίαση, άλλη μια επίδειξη μετάθεσης ευθυνών. 

Η Γορτυνία μετρά απομόνωση, εγκατάλειψη και αδιαφορία, ενώ οι αρμόδιοι εξακολουθούν να μετρούν δικαιολογίες. 

Η Περιφέρεια δείχνει την κυβέρνηση, η κυβέρνηση την Περιφέρεια και η δημοτική αρχή παρακολουθεί αμήχανη, χωρίς σχέδιο, χωρίς πίεση, χωρίς ουσιαστική διεκδίκηση. 

Αν ο Δήμος είχε ηγεσία με πυγμή, αποφασιστικότητα και πραγματική διάθεση σύγκρουσης όπου χρειάζεται, αν απαιτούσε λύσεις αντί να αρκείται σε υποσχέσεις, η Γορτυνία δεν θα είχε οδηγηθεί σε αυτή την κατάντια.

Επιτέλους κάντε το καθήκον σας.

Γιώργος Καπλάνης Γορτυνία Νέα Αφετηρία 

Δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας 2009-2019