ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΚΑΡΤΑ ΔΗΜΟΤΗ”

(Δωρεάν είσοδος στην οργανωμένη Ακτή)

Ο Δήμος Αλίμου ανακοινώνει ότι με την έναρξη της λειτουργίας της οργανωμένης Ακτής στην παραλία του Αλίμου («Ακτή του Ήλιου») οι Δημότες Αλίμου έχουν το δικαίωμα ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΥ, με τη χρήση της «Κάρτας Δημότη», που ο Δήμος Αλίμου εξέδωσε το 2020 και ισχύει ως και το 2024.

Όποιος δεν έχει εκδώσει ποτέ στο παρελθόν Κάρτα Δημότη (ή είχε εκδώσει Κάρτα της περιόδου 2015-2019, η οποία πλέον έχει λήξει), μπορεί να ζητάει τη νέα Κάρτα με την ακόλουθη διαδικασία:

  • ΚΑΤΟΧΟΙ «ΚΑΡΤΑΣ ΔΗΜΟΤΗ» 2020-2024:

H Κάρτα που έχετε εκδώσει εξακολουθεί να ισχύει κανονικά κι εφέτος, το 2024. Συνεπώς δεν χρειάζεται καμία άλλη διαδικασία.

  • ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΑΛΙΑΣ «ΚΑΡΤΑΣ ΔΗΜΟΤΗ» 2015-2019:

– Η νέα σας Κάρτα (2020-2024) έχει ήδη εκδοθεί από τον Δήμο αυτομάτως και το μόνο που χρειάζεται είναι να την παραλάβετε, συμπληρώνοντας Υπεύθυνη Δήλωση παραλαβής και παραδίδοντας ταυτόχρονα την παλιά σας Κάρτα (2015-2019).

– Η παραλαβή της νέας Κάρτας γίνεται από την ΑΔΗΠΑΛ, Αριστοτέλους 25, 3ος όροφος, τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή) και ώρες 8 π.μ. έως 4 μ.μ.

 Σημειώνεται ότι η νέα Κάρτα είναι νέας ψηφιακής τεχνολογίας (RFID) και εφεξής θα “επαναφορτίζεται” κάθε 4 έτη, χωρίς να χρειάζεται αντικατάσταση. 

  • ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΡΤΑ ΔΗΜΟΤΗ και ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΚΔΩΣΕΙ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ:

Οι Δημότες Αλίμου που δεν έχουν βγάλει ποτέ μέχρι σήμερα Κάρτα Δημότη χρειάζεται να υποβάλουν Αίτηση* για την έκδοση Κάρτας Δημότη, καταθέτοντας μαζί και:

α) απλή φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας

β) δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

γ) Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης (εκδίδεται μέσω ΚΕΠ ή μέσω gov.gr ή μέσω Δημοτολογίου από το Δημαρχείο)

Η κατάθεση της Αίτησης και των δικαιολογητικών γίνεται:

– είτε με email στη διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

– είτε με προσέλευση στην ΑΔΗΠΑΛ, Αριστοτέλους 25, 3ος όροφος, τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή) και ώρες 8 π.μ. έως 4 μ.μ.

– είτε μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών του Δήμου Αλίμου, μαζί με όλες τις άλλες υπηρεσίες που παρέχονται ήδη ψηφιακά στους δημότες, στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα του Δήμου: www.alimos.gov.gr – ψηφιακή εξυπηρέτηση (είσοδος με κωδικούς ΤAXISnet).

* (Το έντυπο της αίτησης διανέμεται στην ΑΔΗΠΑΛ, ενώ υπάρχει και στην ιστοσελίδα του Δήμου: www.alimos.gov.gr)

  • ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

– Τα παιδιά 0-5 ετών δεν χρειάζονται Κάρτα για δωρεάν είσοδο. Για τα παιδιά 5 ετών και άνω, καταθέτει την αίτηση ο γονέας.

– Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την ιστοσελίδα του Δήμου Αλίμου (www.alimos.gov.gr) ή καλέστε στα τηλέφωνα 210 9850311 και 210 9850313.

ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΡΤΑΣ ΔΗΜΟΤΗ 2024