Μια απίστευτη ταλαιπωρία περίμενε την Παρασκευή 200 επιβάτες που ταξίδευαν από Λονδίνο με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, με την Ryanair, αλλά δεν έφτασαν ποτέ

στον προορισμό τους.

Λόγω ομίχλης δεν μπόρεσε το αεροσκάφος της low cost εταιρείας να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο Μακεδονία και αντί να οδηγηθεί σε κάποιο άλλο Ελληνικό αεροδρόμιο, προσγειώθηκε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας, όπου η χρέωση της προσγείωσης είναι στη λογική του τζάμπα, της συγκεκριμένης εταιρείας.

Αποτέλεσμα ήταν να εγκαταλειφθούν οι 200 επιβάτες στη μέση του πουθενά και να τους ζητήσουν να συναινέσουν στο να επιστρέψουν στην Ελλάδα με πούλμαν, διασχίζοντας τη χιονισμένη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, για να φτάσουν κάποτε στη Θεσσαλονίκη.

Όσοι δεν θέλησαν να μπουν σ’ αυτή την περιπέτεια, εγκαταλείφθηκαν στην τύχη τους, με αποτέλεσμα το Σάββατο το μεσημέρι να αναγκασθεί το υπουργείο μεταφορών της Ελλάδας να ναυλώσει αεροσκάφος, για να μεταφέρει τον κόσμο στην πόλη για την οποία είχε ξεκινήσει να πάει 36 ώρες πριν.

Η εταιρεία της «συμφοράς», με μια λιτή ανακοίνωση ζητάει απλά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι επιβάτες της και τίποτε άλλο. Για εκείνους το θέμα θεωρείται λήξαν.

Το θέμα είναι ότι σε άλλες εποχές η εταιρεία θα είχε διασυρθεί από τα Μέσα Ενημέρωσης με ότι αυτό συνεπάγεται. Σήμερα επί 36 ώρες, ούτε ένα μέσο ενημέρωσης δεν ανέφερε το όνομα της εταιρείας και δεν την εγκάλεσε κανείς για την αθλιότητα που διέπραξε. Βλέπετε τα πάντα ορίζονται σ’ αυτό τον τόπο από το τι ποσό ξοδεύει η κάθε εταιρεία σε διαφήμιση, για να αποκτήσει ασυλία σε κάθε αθλιότητα που διαπράττει.

Γιατί αυτό που έκανε η Rynair μόνο αθλιότητα μπορεί να χαρακτηριστεί. Εγκατέλειψε 200 άτομα σε μια ξένη χώρα, σε ένα αεροδρόμιο στη μέση του πουθενά, μόνο και μόνο γιατί ήταν το πιο φτηνό για να προσγειώσει το αεροπλάνο της.

Ποιος είναι αυτός που θα επιβάλει στη συγκεκριμένη εταιρεία κυρώσεις και θα την αναγκάσει να αποζημιώσει όλους αυτούς που υπέστησαν αυτή τη βαρβαρότητα .

Όλοι αυτοί οι άνθρωποι που δηλώνουν δημοσιογράφοι, δεν ντρεπόντουσαν την ώρα που έκαναν αναφορά στο πρωτοφανές αυτό περιστατικό, και περιορίζονταν να πουν γενικώς και αορίστως απλά «μια αεροπορική εταιρεία». Δεν είχε όνομα αυτή η εταιρεία; Μέχρι και σε εκπομπές ρωτούσε επίμονα η παρουσιάστρια «Ποια εταιρεία είναι αυτή, για να ξέρουμε» και ο δημοσιογράφος από την άλλη άκρη της σύνδεσης έκανε τον Κινέζο. Είχε καταπιεί το αμίλητο νερό.

Με την αναφορά αυτή «μια εταιρεία», έπαιρνε η μπάλα και τις σοβαρές εταιρείες που σέβονται τους πελάτες τους, γιατί η συγκεκριμένη μόνο τους πελάτες της δε σέβεται και το αποδεικνύει κάθε τόσο με την πρώτη ευκαιρία.

Τι είναι αυτό που φίμωσε όλα τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης και δεν έλεγαν το όνομά της, ώστε να πληροφορηθεί ο κόσμος ποια είναι αυτή η εταιρεία της συμφοράς που φέρεται με τόση βαρβαρότητα σ’ όσους την επιλέξουν για λόγους οικονομίας;

Η απάντηση είναι απλή! Στα χρήματα που ξοδεύει για διαφήμιση και μ’ αυτό τον τρόπο εξαγοράζει η Ryanair τη σιωπή των Μέσων Ενημέρωσης, όπως κάνουν όλες οι εταιρείες που πλασάρουν σκουπίδια στην κοινωνία και δεν μιλάει κανείς.

Τελικά έτσι αυτορυθμίζονται οι ελεύθερες αγορές; Ας μας απαντήσει κάποιος, γιατί τα τελευταία χρόνια την πιπιλίσαμε πολύ αυτή την καραμέλα και να τα αποτελέσματα των αυτορρυθμίσεων.