1) Τι είναι: τμήμα δάσους, φέρει φυσική δασική βλάστηση, δεν

επιτρέπεται η μεταβολή του κύριου προορισμού του, ακόμη ως «πάρκο»
υπάγεται στη δασική νομοθεσία και χαίρει αντίστοιχης συνταγματικής
προστασίας, όπως το δάσος (βλ. και Δασαρχείο Αιγάλεω ΑΠ 766, 3/7/12).
Ουδέποτε αποχαρακτηρίστηκε ως δάσος, παρά τις προσπάθειες του
Δ.Χ. (βλ. και Δ. Χαϊδαρίου, ΑΠ 3800, 16/3/99).
2) Τι δεν είναι: Δεν είναι «δημοτικό οικόπεδο» όπως παρανόμως το
χαρακτήριζε ο Δ. Χαϊδαρίου (ΑΠ 5224, 20/2/12) ούτε «Οικοδομικό τετράγωνο»
(Ο.Τ.) όπως παρανόμως αποτύπωνε ο Δ. Χαϊδαρίου ήδη από το ΦΕΚ
Ένταξης Άνω Δάσους (1985).
Η έκταση είναι εκτός ΓΠΣ, εκτός συναλλαγής.
3) Σε ποιον ανήκει: Αρχικά ήταν δασική έκταση του Υπ. Γεωργίας
(ΥΕΘΑ, ΥΑΜΣ, Φ900.01/2/37, Σ.8, 11/6/2005), μεταβιβάστηκε στο Υπ.
Οικονομικών (ΦΕΚ 90Α, 11/7/90).
4) Ποιος έχει τη χρήση: Ο ΟΡΣΑ σύμφωνα με ΦΕΚ 90Α, 11/7/90.
5) ΠΡΟΣΟΧΗ – ΚΙΝΔΥΝΟΣ
Έχει μεταβιβαστεί η χρήση στο Δ. Χαϊδαρίου;
Το πρακτικό ΟΡΣΑ της Συνεδρίασης της ΕΕ του οργανισμού (1/6/95)
ελέγχεται ως προς την εγκυρότητά του δεδομένου ότι χρειαζόταν απαρτία
πέντε (5) από τα επτά (7) μέλη, και ονοματίζονται μόνο τέσσερα!
6) Ο Δ. Χαϊδαρίου επιχείρησε την τακτοποίησή του εξαρχής αυθαιρέτου
σε δάσος αναψυκτήριου «ΘΕΑΘΗΝΑΙ» με ΑΝΑΚΡΙΒΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Ποιος τον
έλεγξε; ΚΑΝΕΙΣ. Μέχρι σήμερα καμία δήλωση τακτοποίησης δεν ελέγχεται
(σχετικές και οι δηλώσεις του πρώην ΥΠΕΝ κ. Χατζηδάκη). Έτσι δικαιώνεται
και ψηφιακά ο Γιάννης Τσαρούχης: «στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις». Τυχόν
κυρώσεις προκύπτουν μετά από καταγγελία και επιβεβαίωση.
Γιατί είναι ανακριβής και παράνομη η δήλωση υπαγωγής;
Δεν αναφέρει ότι πρόκειται για βεβαιωμένη δασική έκταση γνωστή στο
Δ. Χαϊδαρίου, ανεξαρτήτως απεικόνισης του δασικού χάρτη (κατατοπιστικό το
Δ.Σ. Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2017, Δασικός Χάρτης), αλλά και το
προαναφερθέν Α.Π. 766, 3/7//12, Δασαρχείο Αιγάλεω.
Συνεπώς, δεν μπορεί να εφαρμόζεται ο Νόμος 4178/13 για «Δασικό
Αυθαίρετο».
Αναφέρει ότι «αποδόθηκε στο Δ. Χαϊδαρίου από το ΤΕΘΑ», ενώ αυτό
δεν έχει συμβεί, δεικνύοντας και αδιανόητη αμηχανία και ως προς την
χρονολογία «1988;».
Δίνει ανακριβή διεύθυνση, δεδομένου ότι το αυθαίρετο βρίσκεται 100m
ανατολικά της 3 ης Σεπτεμβρίου, πολύ μακριά από τη διασταύρωση με Ηρώων
Πολυτεχνείου. Εκεί βρίσκεται το αθλητικό κέντρο.
Σημείωση: δεν παρουσιάζεται τοπογραφικό της παραχώρησης,
ΠΡΟΣΟΧΗ: όχι του Δήμου Χαϊδαρίου, αλλά τοπογραφικό του ΥΕΘΑ.
Εδώ επισημαίνεται πως η οδική πρόσβαση οχημάτων στο δάσος μέσω
του παρανόμως ασφαλτοστρωμένου δρόμου δεν επιτρέπεται (Ν. 3937 άρθρο
13, παρ. 4).
Επισημαίνεται επίσης, ότι το δάσος έχει υποστεί παρανόμως και
αντισυνταγματικά εκχέρσωση (εκσκαφές και μπάζωμα).
Ο Δ. Χαϊδαρίου την στιγμή που σωστά ζητά να μην γίνει αντικείμενο
συναλλαγής η κοινόχρηστη παραλία Σκαραμαγκά, παρανομεί σε βάρος του
δάσους κατά παράβαση του Συντάγματος (αρ. 24), Ν. 1650/86 και ΚΔΚ όπως
ισχύουν.
Φέρεται, ως κοινός καταπατητής του δάσους.
7) Η πρόθεση κατάρτισης σύμβασης, κατ’ ουσίαν ΣΔΙΤ, με ιδιώτη επί
μακρό χρόνο (έως 25 έτη) και χαμηλό μίσθωμα, για ανακατασκευή και
εκμετάλλευση του αυθαιρέτου στο δάσος «Πάρκο Νεολαίας», εγκυμονεί
κινδύνους βαριάς οικονομικής βλάβης για το δήμο. Η παρανομία σε βάρος
του δασικού περιβάλλοντος επιτρέπει στους πολίτες να προσφύγουν στα
αρμόδια δικαστήρια: Πότε; Όταν το πληροφορηθούν.
Αν η σύμβαση προχωρήσει με εγγυήσεις από πλευράς Δ. Χαϊδαρίου ότι
δήθεν «όλα είναι νόμιμα», ο ιδιώτης - εργολάβος θα απαιτήσει αποζημίωση.
Συνεπώς, οι δημοτικοί σύμβουλοι και τα στελέχη του Δήμου μας
αναλαμβάνουν την ευθύνη ενδεχόμενης αποζημίωσης. Γιατί αυτοί και όχι το
νομικό πρόσωπο; Σαφώς το νομικό πρόσωπο του Δ. Χαϊδαρίου θα φέρει την
ευθύνη. Η ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων ΣΗΜΕΡΑ, προσωποποιεί τις
ευθύνες και ως τέτοιες θα ελεγχθούν εάν και εφόσον…

Τι πρέπει να κάνει ο Δ. Χαϊδαρίου;
ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΩΡΑ
ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΡΕΖΙΛΙΚΙ ΤΩΡΑ
ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΠΑΡΑΜΟΝΕΥΕΙ

Κίμων Φουντούλης