''Municipal Observer''

«Ευχάριστη είδηση ότι ξεκινάνε τα δρομολόγια της Δημοτικής Συγκοινωνίας στο Χαϊδάρι, αλλά, ποιος εγγυάται για την ασφάλεια των επιβατών και

ποιος φέρει την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος;» Καλοπροαίρετα ρωτάμε...

Κάποτε γινόταν έντονα λόγος, για υποβρύχιο του Ευάγγελου Βενιζέλου που γέρνει. Στο Χαϊδάρι γίνεται λόγος, για λεωφορείο του Ευάγγελου Ντηνιακού που γέρνει. Τι διαβολική σύμπτωση, Ευάγγελος ο ένας, Ευάγγελος κι ο άλλος.

Μετά από καταγγελίες Δημοτών και σύμφωνα με το φωτογραφικό υλικό που έστειλαν στην «στήλη», φαίνεται ότι το ένα από τα δυο υπερήλικα λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας που πρόκειται να βγει σύντομα στους δρόμους του Χαϊδαρίου, δείχνει ότι μάλλον, έχει μηχανολογικό πρόβλημα και γέρνει «ελαφρός» από την δεξιά πλευρά.

Τεχνικοί δεν είμαστε, αλλά ούτε και μηχανολόγοι και γι αυτό δεν μπορούμε να εκφέρουμε την γνώμη μας σε αυτό το τόσο σοβαρό θέμα. Γι αυτό λοιπόν, απευθυνθήκαμε και ζητήσαμε την γνώμη ειδικού.

Σε επίδειξη των φωτογραφιών σε μηχανολόγο μεγάλου Δήμου που διαθέτει Δημοτική Συγκοινωνία με πολλά λεωφορεία και έχει την ευθύνη επίβλεψης γι αυτά, στην ερώτηση που του κάναμε, γιατί κατά την γνώμη του γέρνει το λεωφορείο, μας απάντησε τα εξής : «Καταρχήν από ότι φαίνεται στις φωτογραφίες και από όσο γνωρίζω, αυτό το μοντέλο λεωφορείου είναι περίπου 20ετίας, άρα υπερήλικο και με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα στο ενεργητικό του. Είναι παλιάς τεχνολογίας,  ρυπογόνο, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις τέτοια λεωφορεία έχουν αποσυρθεί γιατί είναι ασύμφορη η συντήρηση τους επειδή βγάζουν συχνά ζημιές. Το ότι γέρνει, είναι προφανές ότι έχει κάποιο πρόβλημα με τις αερόσουστες και είναι ορατό ότι χάνει αέρα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι και επικίνδυνο. Φυσικά όταν δουλεύει ο κινητήρας και τροφοδοτεί αέρα το σύστημα των αναρτήσεων, το λεωφορείο σηκώνεται και εκεί δεν φαίνεται το πρόβλημα. Το σωστό είναι, ότι και παρκαρισμένο το αυτοκίνητο, πρέπει να διατηρεί την ισορροπία του. Παρ όλα αυτά, το πρόβλημα στις αναρτήσεις είναι υπαρκτό και ανά πάσα στιγμή μπορεί να σπάσει η φούσκα εν κινήσει (αν είναι εκεί το πρόβλημα), να χαθεί ο έλεγχος του λεωφορείου και να μην μπορέσει να φρενάρει σωστά. Εάν δεν επισκευαστεί, ελλοχεύει πάντα ο κίνδυνος ατυχήματος».

Επίσης, συνέχισε λέγοντας ότι : «Είναι ενδιαφέρων να δει κάποιος, αν έχει καταγραφεί η ζημιά και αν έχει δηλωθεί στο δελτίο τεχνικής επιθεώρησης, αν έχει ελεγχθεί πριν βγει στο δρόμο, αλλά και ποιος έχει υπογράψει γι αυτό. Ευθύνη βέβαια για ότι συμβεί εφ όσων είναι ενήμερο, φέρει και το γραφείο κίνησης που υπογράφει ότι είναι εντάξει το όχημα και δίνει την άδεια για να βγει στο δρόμο».  

               Ορατό ότι γέρνει από την δεξιά πλευρά το λεωφορείο

               Ορατό επίσης και από το πίσω μέρος ότι γέρνει από την δεξιά πλευρά το λεωφορείο

                    Αν παρατηρήσει κάποιος τα δυο λεωφορεία θα διαπιστώσει ότι στο πίσω λεωφορείο, κάτι δεν πάει καλά